PILNĪGA KONTROLE BEZ KOMPROMISA Par 2,8 metriem īsāks bremzēšanas ceļš slapjos apstākļos
Par 3 metriem īsāks bremzēšanas ceļš sausos apstākļos. Konstrukcija, kas palīdz ietaupīt par 30% vairāk degvielas. Klusākas ekspluatācijā Lielisks sniegums uz slapja ceļa Sport BluResponse izmanto polimēra savienojumu, lai uzlabotu saķeri un vadāmību uz slapja ceļa seguma.
Lielas centrālās rievas protektorā ātri izvada ūdeni, samazinot akvaplanēšanas risku. Īsāks bremzēšanas ceļš Dunlop novatoriskie īsā bremzēšanas ceļa bloki samazina bremzēšanas ceļu uz slapja un sausa ceļa. Šie īpaši stingrie bloki, kas paredzēti augstam braukšanas sniegumam, bremzēšanas spēka ietekmē, palielina saskares virsmu ar ceļu.
Degvielu taupoša konstrukcija Lai samazinātu rites pretestību par 30% salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, Sport BluResponse izstrādē ir izmantota aerodinamiska forma, kā arī komponentu sastāvs, kurš mazāk sasilst. Pārrēķinot, vidējais degvielas izmaksu ietaupījums ir 100 eiro gadā.
Klusākas ekspluatācijā Slēgtās plecu rievas slāpē skaņas emisiju, gādājot par klusāku un ērtāku braucienu.
Salīdzinātas ar četru galveno konkurentu un iepriekšējā modeļa vidējiem rādītājiem. Pārbaudi 2012. gada septembrī veica TÜV SÜD Automotive pēc Goodyear Dunlop pasūtījuma.
Riepas izmērs: 205/55 R16 91V, testa automašīna: VW Golf, pārbaudes vietas: Mirevāla (Francija), Papenburga (Vācija) un Garčinga (Vācija), ziņojums Nr. 76249744.
Degvielas ietaupījumu pamatā ir aptuvenais degvielas patēriņa samazinājums par 5%, ja gada vidējais nobraukums ir 14 000 km, salīdzinājumā ar iepriekšējo ražojumu Dunlop SP FastResponse, aprēķinos izmantojot vidējo litra cenu 1,59 eiro un degvielas patēriņu 9 l. Pašreizējie rezultāti var atšķirties atkarībā no (bet ne tikai) ceļa un laika apstākļiem, braukšanas stila, riepu nodiluma, izmēra, spiediena un transportlīdzekļa apkopes. Bezsvina degvielas cena 1,59 eiro par litru ir noteikta pēc vidējās degvielas cenas Francijā oktobra mēnesī.
Avots: Eiropas Komisija (www.energy.eu) Asimetriska protektora konstrukcija Asimetriska protektora konstrukcija nodrošina uzlabotu vadāmību un noturību pret akvaplanēšanu. Nepārtrauktā centra daļas josla uzlabo stabilitāti un precizitāti. Asimetriskais rievu izkārtojums uzlabo saķeri gan uz slapjas, gan sausas ceļa virsmas. Priekšrocības Uzlabota veiktspēja, braucot taisni un līkumos, uzlabota noturība pret akvaplanēšanu.
Asimetriska protektora konstrukcija. Asimetriska protektora konstrukcija nodrošina uzlabotu vadāmību un noturību pret akvaplanēšanu. Nepārtrauktā centra daļas josla uzlabo stabilitāti un precizitāti. Asimetriskais rievu izkārtojums uzlabo saķeri gan uz slapjas, gan sausas ceļa virsmas.PriekšrocībasUzlabota veiktspēja, braucot taisni un līkumos, uzlabota noturība pret akvaplanēšanu.
Plakanāks protektora profils. Jaunās paaudzes Dunlop riepām ir plakanāks protektora profils ar 4-8% lielāku kontaktvirsmu atkarībā no izmēriem un riepas tipa. Lielāka kontaktvirsma nodrošina lielāku stabilitāti un uzlabotu reakciju uz ceļa, ļaujot riepām reaģēt ātrāk un precīzāk.PriekšrocībasPalielināta stabilitāte un stūrēšanas precizitāte, samazināta virsmas daļas un sānu daļas dilšana, lieliska stabilitāte līkumos un precīzāka vadāmība, labāka saķere uz sausas ceļa virsmas.
Mainīga bloku un rievu attiecība. Asimetriskā protektora konstrukcija ar mainīgo bloku un riepu attiecību nodrošina augstākā līme. Masīvie ārējie plecu daļas bloki nodrošina ātru ūdens novadīšanu bez turbulences, garantējot arī izcilu stabilitāti, braucot līkumos.Priekšrocības Augsta noturība pret akvaplanēšanu, uzlabota saskare ar ceļa virsmu, uzlabota stabilitāte, braucot līkumos, un stūrēšanas precizitāte.
Vairāku rādiusu protektors (MRT). Vairāku rādiusu protektorā ir vairāk nekā desmit dažādi rādiusi, tāpēc tas ir vēl precīzāks. Tas nodrošina ļoti efektīvu spiediena sadali pa ceļa kontaktvirsmu. Efekts ir vienmērīgāka pāreja no taisnvirziena kustības līkumā, nodrošinot precīzāku un progresīvāku reakciju.Priekšrocības Ievērojami labāka kontrole pār visu kontaktvirsmu visos braukšanas apstākļos, atsaucīga cela sajūta un vadāmība uz slapjām un sausām ceļa virsmām, uzlabota vadāmība līkumos.
Maksimālā diska malas aizsardzība (MFS). Riteņa diska atloka aizsardzības sistēma. Maksimālā atloka aizsargam izmanto gumijas profilu, kas ir novietots pa perimetru riepai virs riteņa diska atloka. Tas veido aizsargājošo bufera zonu.PriekšrocībasPasargā dārgos lietos diskus no bojājumiem, kas tiek radīti atsitoties pret ietvju malām.
Bezsavienojumu kords (JLB). Hybrid Overlay tehnoloģija, kas samazina riepas formas deformācijas, braucot lielā ātrumā.PriekšrocībasLieliska stabilitāte, braucot lielā ātrumā, kā arī vienmērīgs nodilums.
Lielisks sniegums uz slapja ceļa. Sport BluResponse izmanto polimēra savienojumu, lai uzlabotu saķeri un vadāmību uz slapja ceļa seguma. Lielas centrālās rievas protektorā ātri izvada ūdeni, samazinot akvaplanēšanas risku.
Īsāks bremzēšanas ceļš. Dunlop novatoriskie īsā bremzēšanas ceļa bloki samazina bremzēšanas ceļu uz slapja un sausa ceļa. Šie īpaši stingrie bloki, kas paredzēti augstam braukšanas sniegumam, bremzēšanas spēka ietekmē, palielina saskares virsmu ar ceļu.
Degvielu taupoša konstrukcija. Lai samazinātu rites pretestību par 30% salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli*, Sport BluResponse izstrādē ir izmantota aerodinamiska forma, kā arī komponentu sastāvs, kurš mazāk sasilst. Pārrēķinot, vidējais degvielas izmaksu ietaupījums ir 100 eiro gadā**.
Klusākas ekspluatācijā. Slēgtās plecu rievas slāpē skaņas emisiju, gādājot par klusāku un ērtāku braucienu.
*Salīdzinātas ar četru galveno konkurentu un iepriekšējā modeļa vidējiem rādītājiem. Pārbaudi 2012. gada septembrī veica TÜV SÜD Automotive pēc Goodyear Dunlop pasūtījuma. Riepas izmērs: 205/55 R16 91V, testa automašīna: VW Golf, pārbaudes vietas: Mirevāla (Francija), Papenburga (Vācija) un Garčinga (Vācija), ziņojums Nr. 76249744**Degvielas ietaupījumu pamatā ir aptuvenais degvielas patēriņa samazinājums par 5%, ja gada vidējais nobraukums ir 14 000 km, salīdzinājumā ar iepriekšējo ražojumu Dunlop SP FastResponse, aprēķinos izmantojot vidējo litra cenu 1,59 eiro un degvielas patēriņu 9 l. Pašreizējie rezultāti var atšķirties atkarībā no (bet ne tikai) ceļa un laika apstākļiem, braukšanas stila, riepu nodiluma, izmēra, spiediena un transportlīdzekļa apkopes. Bezsvina degvielas cena 1,59 eiro par litru ir noteikta pēc vidējās degvielas cenas Francijā oktobra mēnesī. Avots: Eiropas Komisija (www.energy.eu)