Augstas veiktspējas riepas neparedzamiem ziemas laikapstākļiem
- Vadāmība visos laikapstākļos
- Izcila vadāmība sausos laikapstākļos
- Uzlabota saķere uz slapjas un sausas ceļa virsmas
- Noturība pret akvaplanēšanu
Izcila vadāmība uz sausas ceļa virsmas. SP Winter Sport 3D ieguvums ir Dunlop Touch tehnoloģijas, kas garantē labāku ceļa izjūtu — svarīga kontroles un vadāmības nodrošināšanai. Jaunā 3D bloķēšanas lamele veido stingru pleca daļu, kas uzlabo vadāmību un stabilitāti uz sausas ceļa virsmas.
Izcila saķere uz slapjas un sausas ceļa virsmas. Speciālais silīcija oksīda sastāvs saglabājas elastīgs zemās temperatūrās, nodrošinot augsta līmeņa saķeri uz slapjas un sausas ceļa virsmas. Spiediens tiek vienmērīgi sadalīts pa visu plato kontaktvirsmu, palīdzot saglabāt saķeri ar ceļa virsmu.
Noturība pret akvaplanēšanu. Virziena rievas ātri novada ūdeni, nezaudējot vadāmību un palielinot noturību pret akvaplanēšanu.
Vadāmība visos ziemas laikapstākļos. Winter Sport 3D ir optimizēta, lai, pateicoties trim dažādām lamelēm, kas novietotas īpašās riepas daļās, tā darbotos visos ziemas laikapstākļos.
Daudzlameļu sistēma. Braukšanas apstākļi ziemā var būt ļoti dažādi. No auksta un sausa līdz sniegam un slapjdranķim — šie laikapstākļi no riepām prasa ļoti daudz. Dunlop daudzlameļu sistēma precīzi atbilst šim izaicinājumam — ar dažādu veidu lamelēm mainīgiem ziemas ceļu apstākļiem.PriekšrocībasKonsekventa veiktspēja dažādos ziemas laikapstākļos.
Īpaša borta loka sistēma. Lai nodrošinātu precīzāku braukšanu, pastiprina saikni starp riepu un disku. Tāpat kā saķere starp jūsu roku un stūri, īpašā borta loka sistēma uzlabo vadāmību un garantē izcilu reakciju uz ceļa.Priekšrocības Uzlabota reakcija uz ceļa, labāka stabilitāte un precizitāte.
Kvarca Plus sastāvs. Sacīkšu protektora gumijas sastāvs, kas nodrošina labāk izkliedētu augsta līmeņa saķeri, it īpaši uz slapjām ceļa virsmām un pie zemām temperatūrām.Priekšrocības Izcila bremzēšanas un paātrināšanas veiktspēja, liela saķere slapjos un aukstos laikapstākļos, mazs nodilums un nolietojums.
Vairāku rādiusu protektors (MRT). Vairāku rādiusu protektorā ir vairāk nekā desmit dažādi rādiusi, tāpēc tas ir vēl precīzāks. Tas nodrošina ļoti efektīvu spiediena sadali pa ceļa kontaktvirsmu. Efekts ir vienmērīgāka pāreja no taisnvirziena kustības līkumā, nodrošinot precīzāku un progresīvāku reakciju.Priekšrocības Ievērojami labāka kontrole pār visu kontaktvirsmu visos braukšanas apstākļos, atsaucīga cela sajūta un vadāmība uz slapjām un sausām ceļa virsmām, uzlabota vadāmība līkumos.
Maksimālā diska malas aizsardzība (MFS). Riteņa diska atloka aizsardzības sistēma. Maksimālā atloka aizsargam izmanto gumijas profilu, kas ir novietots pa perimetru riepai virs riteņa diska atloka. Tas veido aizsargājošo bufera zonu.PriekšrocībasPasargā dārgos lietos diskus no bojājumiem, kas tiek radīti atsitoties pret ietvju malām.
Bezsavienojumu kords (JLB). Hybrid Overlay tehnoloģija, kas samazina riepas formas deformācijas, braucot lielā ātrumā.PriekšrocībasLieliska stabilitāte, braucot lielā ātrumā, kā arī vienmērīgs nodilums.