Maksimāla saķere un vadāmība, maksimāls braukšanas prieks. Jaudīgām sporta automašīnām. Lieliska vadāmība uz sausas un slapjas ceļa virsmas. Izcili bremzēšanas un paātrinājuma rādītāji. Augsta noturība pret akvaplanēšanu. Stabilitāte un komforts.
Lieliska vadāmība uz sausas un slapjas ceļa virsmas. Dunlop Touch tehnoloģija nodrošina SP Sport Maxx riepu izcilo veiktspēju. Spiediens tiek vienmērīgi sadalīts pa visu riepu, nodrošinot lielāku virsmu saskarē ar ceļa virsmu. Pāreja no taisnvirziena kustības līkumos ir vienmērīga, nodrošinot vairāk laika, lai izjustu ceļu un reaģētu, ja nepieciešams.
Izcili bremzēšanas un paātrinājuma rādītāji. Izmēģinātas sacīkšu trasē, gumijas sastāvs nodrošina papildu saķeri uz sausas un slapjas ceļa virsmas. Paātrinājums ir vairāk reaģējošs, un bremzēšanas ceļš ir īsāks. Izturīgais sastāvs dilst lēnāk, palielinot nobraukumu.
Augsta noturība pret akvaplanēšanu. SP Sports Maxx riepas kalpo slapja laika apstākļos. Speciālie protektora apgabali ātri atgrūž ūdeni zem riepas nospieduma, samazinot akvaplanēšanas risku uz pielijušas ceļa virsmas.
Stabilitāte un komforts. Pateicoties stingrai centra daļas ribas konstrukcijai, baudiet vienmērīgu un precīzu braukšanu arī lielā ātrumā. Protektora zīmējums samazina trokšņu līmeni klusākai un komfortablākai braukšanai.
Īpaša borta loka sistēma. Lai nodrošinātu precīzāku braukšanu, pastiprina saikni starp riepu un disku. Tāpat kā saķere starp jūsu roku un stūri, īpašā borta loka sistēma uzlabo vadāmību un garantē izcilu reakciju uz ceļa.Priekšrocības Uzlabota reakcija uz ceļa, labāka stabilitāte un precizitāte.
Vairāku rādiusu protektors (MRT). Vairāku rādiusu protektorā ir vairāk nekā desmit dažādi rādiusi, tāpēc tas ir vēl precīzāks. Tas nodrošina ļoti efektīvu spiediena sadali pa ceļa kontaktvirsmu. Efekts ir vienmērīgāka pāreja no taisnvirziena kustības līkumā, nodrošinot precīzāku un progresīvāku reakciju.Priekšrocības Ievērojami labāka kontrole pār visu kontaktvirsmu visos braukšanas apstākļos, atsaucīga cela sajūta un vadāmība uz slapjām un sausām ceļa virsmām, uzlabota vadāmība līkumos.
Maksimālā diska malas aizsardzība (MFS). Riteņa diska atloka aizsardzības sistēma. Maksimālā atloka aizsargam izmanto gumijas profilu, kas ir novietots pa perimetru riepai virs riteņa diska atloka. Tas veido aizsargājošo bufera zonu.PriekšrocībasPasargā dārgos lietos diskus no bojājumiem, kas tiek radīti atsitoties pret ietvju malām.
Bezsavienojumu kords (JLB). Hybrid Overlay tehnoloģija, kas samazina riepas formas deformācijas, braucot lielā ātrumā.PriekšrocībasLieliska stabilitāte, braucot lielā ātrumā, kā arī vienmērīgs nodilums.
Dubultā silīcija oksīda sastāvs. Šis sastāvs uzlabo paātrināšanos un palēnina dilšanu un nolietojumu.Priekšrocības Izcila bremzēšanas un paātrinājuma veiktspēja, izcila vadāmība uz vasaras un rudens ceļa virsmām, liela saķere, noturība pret nodilumu.