Kopš XAS ieviešanas 1965. gadā, tā saglabājās kā refences riepa līdz 70. gadu beigām.
Tā bija pirmā riepa ar asimetrisku protektora rakstu, XAS riepas iekšpuse un ārpuse darbojās dažādi, lai automašīnai būtu labāks līdzsvars. Asimetriski, tāpat kā kājai pēda.
Michelin progresēja, nošķirot daudzos elementus, no kuriem sastāv riepa, rezultātā izstrādājot XAS, pirmo riepu ar asimetrisku protektora rakstu. XAS tika konstruēts, ievērojot dažādi apstrādātos riepas plecus, malas un dažādās apļa daļas, atkarībā no tā, vai tās atrodas iešpusē vai ārpusē no automašīnas skatu punkta. Tāpat kā cilvēka pēda ir asimetriska, iekšpuse un ārpuse riepai darbojās dažādi, lai automašīna būtu līdzsvarota un labi vadāma. Kā uz sliedēm.
Šis milzīgais uzlabojums padara XAS riepu:
- Ievērojami stabīlu
- Izcili noturīgu uz ceļa un līkumos
- Vadāmāku, pateicoties iepriekš vēl nezinātai saķeres pakāpei jebkādos laikapstākļos
Pirmā uzražotā riepa bija paredzēta braukšanai 210 km/h ātrumā un tās izcilā veiktspēja dabīgi noveda pie tā, ka XAS tika izmantota rallijos un sacīkstēs, kā Francijas Formula, kopš 1968. gada.