Revolucionāra konstrukcija nepārspējamai veiktspējai
Michelin ar X riepu, kurai ir radiālas apvalka šķiedras, un ievērojami advansētu tehnoloģiju gatavojās iekarot jaunus tirgus. Tam laikam revolucionārai konstrukcijai īpašā iezīme bija, ka tika atdalītas riepas saskares virsmas un sānu malu funkcijas.
Michelin inovācija
Pirmā galvenā Michelin inovācija tika tirgota kā “X” riepa 1949. gadā. Tai laikā Lancia bija pirmais automašīnu ražotājs, kurš X riepu izmantoja kā orģinālo ekipējumu savam modelim Aurelia. Sākot ae 1955. gadu, radiālā tehnoloģija kļuva populārāka un vairums Eiropas auto ražotāji izvēlējas radiālas riepas. X riepas varēja lietot ļoti dažādu kategoriju mašīnām, sākot ar oriģinālo un iecienīto 2 CV jeb Vaboli, beidzot ar fascinējošiem Mercedes 190SL un Facel Vega.
Radiālā tehnoloģija
Priekšrocības radiālai riepai, salīdzinot ar šķērsšķiedru riepām, bija manāmas visās sfērās:
- lielāka drošība (noturība uz ceļa, saķere, bremzēšana)
- ekonomiska lietošanai (divreiz tālāka braukšana, ievērojami samazināts degvielas patēriņš)
- palielināts komforts, pateicoties sānu malu fleksibilitātei
50. gados, X riepas pārākums bija tik pārliecinošs, ka vairāki sacīkšu auto vadītāji sāka lietot X riepas, lai gan Michelin nebija officiāli iesaistījušies sacīkšu braukšanās.